عکس های جدید پژو 307 منتشر شد


عکس های جدید پژو 307 منتشر شد در ادامه مطلب.هنوز جزئیات و مشخصات این ماشین اعلام نشده و اطلاعات و تصاویر با کیفیت تری نیز منتشر نشده اند. اما گفته می شود موتور سه سیلندر 1.2 لیتری به خانواده 1.6 لیتری THP بنزینی و HDi دیزلی اضافه خواهد شد.


نمایشگاه خودروی فرانکفورت احتمالاً محل رونمایی از جدیدترین مدل پژو 308 خواهد بود. خودروی محبوبی که پیش از تبدیل شدن به 309 تغییرات زیادی را به خود خواهد دید.



New Peugeot 308
308 جدید چیزی فراتر از فیس لیفت اعلام شده و آن را نسل دوم این خودرو نیز می دانند. خودرویی که شباهت بسیاری به کلاس A جدید بنز پیدا کرده و شاید انتخابی برای آنان باشد که پول خرید کلاس A را ندارند! پژو 308 بعنوان یک خودروی هاچ بک داغ بروی پلتفرم ماژولار جدید EMP2 پژو ساخته می شود که شامل 116 ابداع و اختراع و تکنولوژی انحصاری جدید است. با طولی به اندازه 4.25 متر و ارتفاع 1.46 متر و صندوق باری با حجم 470 لیتر، نسبت به سلف خود تا 140 کیلوگرم، وزن کمتری را هم ارائه می کند.


بیش از طراحی بیرونی بدنه، طراحی داخلی، چشم نواز، زیبا و مدرن شده است. ارگونومی بهبود یافته همراه با شکل اسپرت فرمان و کنسول ساده و در عین حال پیشرفته مجهز به صفحه نمایش لمسی بزرگ 9.7 اینچی یکپارچه با داشبورد، نشانگرهای جدید، دریچه های تهویه متفاوت، دسته دنده و سایر اقلام و تجهیزات باز طراحی شده از نکات توجه بر انگیز این اتومبیل فرانسوی اصیل می باشند.

هنوز جزئیات و مشخصات این ماشین اعلام نشده و اطلاعات و تصاویر با کیفیت تری نیز منتشر نشده اند. اما گفته می شود موتور سه سیلندر 1.2 لیتری به خانواده 1.6 لیتری THP بنزینی و HDi دیزلی اضافه خواهد شد.


جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

عکس , عکس های جالب و دیدنی , ,
عکس های ماشین , جدیدترین ماشین , پزو 307 ,
پنج شنبه 17 خرداد 1392